Porównanie planów – Advanced Shopify vs Shopify Plus!

Jedną z najlepiej znanych platform zakupowych jest obecnie Shopify. Umożliwia ona założenie własnego sklepu online i łatwe jego prowadzenie. Przedsiębiorcy skupiający się na branży eCommerce mają do wyboru kilka rewelacyjnych pakietów, które różnią się między sobą niuansami. Każdy z nich to inna ranga, inna cena oraz inne dodatkowe elementy. Dzięki temu każdy przedsiębiorca znajdzie coś dla siebie. Sprawdź, jakie różnice można wymienić pomiędzy Advanced Shopify a Shopify Plus!

  1. Advanced Shopify vs Shopify Plus — najistotniejsze różnice
  2. Shopify Advanced — zalety i wady rozwiązania
  3. Shopify Plus — walory i wady

Advanced Shopify vs Shopify Plus — najistotniejsze różnice

Pierwszym rozważanym aspektem jest cena. To z reguły główny czynnik, który sprawia, że przedsiębiorcy decydują się na konkurencję. Jeśli chodzi o Shopify Advanced, koszt takiego pakietu to 299 USD za msc, jeśli zapłacony zostanie cały rok z góry, a jeśli nie, cena za miesiąc wzrasta do 399 USD. Shopify Plus z kolei to cena 2 300 USD w przypadku umowy trzyletniej lub 2 500 USD za umowę roczną.

Prowizja to kolejny ważny czynnik. W przypadku Shopify Adcvanced ustalona została prowizja w wysokości 0,6% od transakcji, natomiast w Shopify Plus to tylko 0,2% od transakcji.

Shopify Advanced to dobra opcja dla firm, które aktualnie są w fazie rozwoju, bardzo dynamicznego. Sklep jest w stanie obsłużyć sporą liczbę produktów, jak i zamówień. W przypadku zbyt dużego wolumenu może dojść do pewnych ograniczeń. W przypadku Shopify Plus mówimy o skalowalności dla dużych marek. Nie ma tutaj żadnych ograniczeń dotyczących skalowalności zamówień czy produktów.

Na rozważania dotyczące Advanced Shopify vs Shopify Plus odpowie jeszcze poniższa rozpiska z wadami i zaletami rozwiązań.

Shopify Advanced — zalety i wady rozwiązania

Do zalet rozwiązania, jakim jest Shopify Advanced zaliczymy cenę, która jest stosunkowo niska, jak za tak zaawansowane funkcje sklepu internetowego. Ciekawie przedstawiają się też zaawansowane funkcjonalności — zaawansowane raportowanie, dostęp do narzędzi analitycznych, 15 kont administracyjnych. Dla klientów Shopify działa również biuro obsługi 24/7, co jest bardzo przydatne. Intuicyjny interfejs dla sklepów internetowych sprzyja wykorzystaniu wielu funkcji, bez konieczności posiadania technicznej wiedzy.

Jeśli postawisz sklep internetowy w oparciu o pakiet Shopify Advanced, trzeba liczyć się z ograniczeniem personalizacji, brakiem niektórych funkcji, np. Shopify Scripts czy Shopify Editor, które dostępne są w Shopify Plus. Ponadto w przypadku niektórych działań marketingowych trzeba ponieść dodatkowe koszty.

Shopify Plus — walory i wady

Całodobowa obsługa klienta również w tym pakiecie jest dostępna, ale także skalowalność bez ograniczeń, możliwość stworzenia aż 10 kanałów sprzedaży na jednym koncie, czy zaawansowane funkcje B2B. Panel administracyjny można dopasować do własnych potrzeb, jak i bez większych przeszkód można posługiwać się zewnętrznymi narzędziami.

Do wad zaliczymy wysoką cenę, złożoność całego interfejsu oraz koszty dodatkowe.

 

Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz